Provázíme vás na cestě profesního i osobního rozvoje. Vyberte si z nabídky našich vzdělávacích akcí
POSILOVAČ ŘÍZENÍ Nabídka kurzů pro firmy i organizace poskytující veřejné či sociální služby zaměřených na rozvoj manažerských kompetencí.
Jak se staví tým – synergie a kreativita jako základ týmové práce v sociálních službách
16 hodin
Tým a jeho duch je základem úspěchu organizace.
Jak fungujete v týmu? Jak sestavit dobrý tým? Jak poznat, že tým bude fungovat? Jak nastavit dobrý „teambuildingový“ program? Jak týmy efektivně řídit?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Řídit nebo vést? Efektivní práce s „lidskými zdroji“ v sociálních službách
8 hodin
Cítíte se dobře v roli ředitele či lídra? Jak poznat, kdy řídit a kdy vést? Jak pracovat s různými typy lidí? Umíte delegovat? Pracují s vámi a pro vás lidé rádi? Proč by nám na tom mělo záležet?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Motivace podřízených, systémy hodnocení a vedení hodnotícího pohovoru
8 hod
Motivace je motorem našeho konání. K ledničce zamíříme, když máme hlad nebo chuť….
Co vás v práci štve nejvíce? Co vám naopak dělá radost? Kde hledáte inspiraci pro svou práci? Jak to mají vaši kolegové a jak to zjišťujete? Víte, co lidi nejvíce motivuje? Umíte podřízené dobře hodnotit? Ví, že jak dělat správné věci správně a jak to poznají? Jak hodnocením motivovat sebe i kolegy k lepší práci?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti
„Takhle jsem to nechtěl/a!“. Zásady efektivního task managementu v sociálních službách.
8 hod
Efektivní rozdělování úkolů a jejich kontrola šetří zdroje, čas, peníze i lidskou energii. Často však místo očekáváného výstupu popíšeme proces. K čemu to v praxi vede? Delegujete rádi? Jak, kdy a komu zadávat úkoly? Jak souvisí úkoly a bezpečí? Chcete si ušetřit práci a čas?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
„Hledání jehly v kupce sena“. Jak efektivně získávat a vybírat lidi do týmu v prostředí sociálních služeb.
8 hod
Oblast získávání a výběrů pracovníků do týmu je v oblasti sociálních služeb stěžejní z hlediska garance kvality poskytovaných služeb. Kde najít dobré lidi, jak je poznat a co jim můžeme nabídnout? Jak sestavit atraktivní inzerát a kam ho umístit? Jak správně vybrat lidi do týmu?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Na míru umíme připravit kurzy na následující témata:
Kultura a vnitřní atmosféra organizace/firmy – předpoklad úspěchu v konfrontaci s konkurencí
Budování organizační kultury
Budování značky
Umíme nabízet svou práci, své služby?
Prezentační dovednosti
Manažerské dovednosti
Efektivní komunikace v manažerské práci
KOMPAS Nabídka kurzů pro firmy i organizace poskytující veřejné či sociální služby zaměřených na kompetence pracovníků.
Úvod do vedení motivačního rozhovoru
16 hod
Základem změny je chuť něco měnit – tedy vlastní motivace „žít jinak“ . Jak zjistit, co uživatelé vlastně doopravdy chtějí? A co chceme my? Jak vést dobře rozhovor zaměřený na identifikaci potřeb člověka? Jak s motivací druhých pracovat? Umíme o změnách komunikovat?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Možnosti budování motivace uživatelů ke změně
16 hod
Základem změn je chuť něco změnit – tedy vlastní motivace „žít jinak“. Jak poznat, kdo co chce? Jak inspirovat druhé a jak pracovat s jejich „odporem“? Jak efektivně řídit proces změny prostřednictvím efektivních rozhovorů? Jak podporovat uživatele změn ke změnám? Proč se lidé bojí změn a jak tento strach „překonat“?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Základní výcvik v motivačním rozhovoru
20 hod (3 dny)
Základem změn je chuť něco změnit – tedy vlastní motivace „žít jinak“. Jak v rozhovoru poznat, o co komu jde? Jak inspirovat, motivovat a jak vůli ke změně podpořit a udržet? Jak získat důvěru v rámci „prvního kontaktu?“ Jak a kdy mluvit a „co vlastně sdělovat“? Zvládáte s dobrým pocitem náročné a obtížné situace?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Komunikace není jen uměním mluvit
16 hod
Já o voze, ty o koze. A přitom oba chceme to nejlepší pro klienty! Jak neztrácet energii a čas neustálým napravováním „komunikačních šumů“? Jak komunikuji já a jak mí kolegové? Co ostatním říkám, i když nemluvím? Rozumí mi klienti? Zvládám námitky a obtížné situace?
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Asertivitou k větší spokojenosti a spolupráci v sociálních službách aneb nejen „Neříkejte ano, když chcete říci ne.“
16 hod
Asertivita je základem pocitu životní a pracovní spokojenosti a ta je základem úspěšného fungování v týmu i v psychicky a fyzicky náročné práci s klienty.
Umíte formulovat své oprávněné požadavky? Cítíte se špatně, když někoho odmítáte? Zvládáte konfliktní a náročné situace v týmu či s klienty? Hledáte nástroje, jak čelit tlaku a pocitu zodpovědnosti za celý vesmír? J
Odpovíme na vaše otázky a ukážeme v praxi, jak na to!
Přijďte si to vyzkoušet, kromě vědomostí si odnesete konkrétní vlastní zkušenosti!
Na míru umíme připravit kurzy na následující témata:
Emocionální inteligence v komunikaci s uživateli
Etika v sociální práci
Zvládací strategie problematických klientů (s nimiž lze obtížně vyjednávat)
Zvládání zátěžových situací (napětí, stres, úzkost), možnosti prevence
Stres a syndrom vyhoření
Únava ze vztahů a co s tím
Společenská diplomacie – praktická etiketa
Možnosti a limity asertivního jednání
Výcvik komunikačních dovedností
Jak zvládat manipulační taktiky a strategie
Jak klienty správně odhadnou a přesvědčit
Jak se stáváme pacienty/ klienty
Závislosti a možnosti jejich prevence (motivační rozhovory)
Práce s tělem v psychoterapii
AKADEMIE SVĚT Nabídka kurzů z oblasti měkkých dovedností (soft skills), osobního rozvoje a kariérní a profesní orientace.
Skupinový kurz kariérního poradenství
Sebeřízení a sebepoznání
Výcvik komunikačních dovedností a asertivity
Emocionální inteligence a její význam v životě
Zvládání zátěžových situací
Stres a syndrom vyhoření
Možnosti a limity asertivního jednání
Jak zvládat manipulační taktiky a strategie
Umění řešit konflikty